پودر آویشن کوهی، پودری است که از گیاه آویشن کوهی (Thymus vulgaris) به دست می‌آید. آویشن کوهی یک گیاه دارویی است که از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی در دنیا بوده و در مصارف دارویی و آشپزی بسیار استفاده می‌شود. این پودر به عنوان یک ادویه در آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بهبود طعم غذاها، به خصوص غذاهای گوشتی، مصرف می‌شود. همچنین از آن برای تهیه ترشی، مربا و مارمالاد استفاده می‌شود. پودر آویشن کوهی به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، می‌تواند در درمان برخی بیماری‌ها مو

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت پودر آویشن کوهی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر آویشن کوهی، پودری است که از گیاه آویشن کوهی (Thymus vulgaris) به دست می‌آید. آویشن کوهی یک گیاه دارویی است که از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی در دنیا بوده و در مصارف دارویی و آشپزی بسیار استفاده می‌شود.  این پودر به عنوان یک ادویه در آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بهبود طعم غذاها، به خصوص غذاهای گوشتی، مصرف می‌شود. همچنین از آن برای تهیه ترشی، مربا و مارمالاد استفاده می‌شود. پودر آویشن کوهی به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، می‌تواند در درمان برخی بیماری‌ها مو

قیمت پودر آویشن کوهی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين از پودر آويشن كوهي براي تقويت سيستم ايمني بدن، بهبود عملكرد گوارش و كاهش علائم سرماخوردگي و آنفولانزا استفاده مي‌شود. با اين حال، قبل از مصرف پودر آويشن كوهي بهتر است با پزشك خود مشورت كنيد، به خصوص اگر شما داراي بيماري خاصي هستيد يا در دوران بارداري قرار داريد.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع پودر آويشن براي چي خوبه-قيمت پودر آويشن كيلويي-پودر آويشن براي چه غذاهايي استفاده ميشود خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر آويشن كوهي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر آويشن كوهي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد پودر آويشن براي چي خوبه-قيمت پودر آويشن كيلويي-پودر آويشن براي چه غذاهايي استفاده ميشود با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر آويشن كوهي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر آويشن كوهي و پودر آويشن براي چي خوبه-قيمت پودر آويشن كيلويي-پودر آويشن براي چه غذاهايي استفاده ميشود كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي 

 

آويشن گياهي از تيره نعناعيان است. در مصر باستان از آويشن براي رفع بوي بد دهان استفاده مي‌كردند. آويشن انواع مختلفي دارد؛ اما آويشن فرانسوي رايج‌ترين نوع آن است. زنبور‌ها جذب گل‌هاي آويشن مي‌شوند؛ عسل آويشن سيسيل از صد‌ها سال پيش معروف است. آويشن حاوي مقادير بالاي تيمول و كارواكرول است كه به ترتيب خاصيت ضدعفوني‌كننده و ضدباكتريايي دارند است. آويشن گياهي دارويي است كه براي پيشگيري از سرماخوردگي و عفونت‌هاي تنفسي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. طبع آويشن گرم و خشك است و به‌عنوان مصلح برخي از مواد غذايي مانند پنير، ماست، سيب زميني، لوبيا سبز و نخود سبز به كار مي‌رود. مصرف بيش از اندازه آويشن به افرادي كه مزاج گرم و خشك دارند، توصيه نمي‌شود. در اين مطلب از غفاري دايت به خواص آويشن از جمله خواص آويشن براي قاعدگي، خواص آويشن براي ريه، خواص آويشن براي پوست و مو، خواص آويشن كوهي، خواص چاي آويشن، آويشن و فشار خون، خواص آويشن در لاغري و همچنين به مضرات آويشن مي‌پردازيم.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


خواص آويشن براي بدن

از خواص آويشن مي‌توان به خاصيت آنتي‌اكسيداني و ضدالتهابي آن اشاره كرد. آويشن تا حد زيادي چرك و عفونت گلو را از بين مي‌برد. از ديگر خواص آويشن مي‌توان به خاصيت خلط‌آور بودن آن اشاره كرد كه در درمان سرفه مفيد است.
از ديگر خواص آويشن كه براي تقويت سيستم ايمني بدن مفيد است، سرشار بودن آويشن از ويتامين‌‌هاي A و C ، مواد معدني، روغن تيمول و آنتي اكسيدان‌ها است. استفاده روزانه از عرق آويشن و دمنوش آويشن مي‌تواند سيستم ايمني را تقويت كند.
آويشن از سطح بالاي پتاسيم برخوردار است. پتاسيم مي‌تواند فشار خون و ضربان قلب را كنترل كند، درنتيجه مصرف آويشن و فشار خون با يكديگر ارتباط داشته و مي‌تواند براي كنترل فشار خون موثر باشد. خوردن دمنوش آويشن و چاي آويشن براي كنترل فشار خون موثر است.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


خواص آويشن براي قاعدگي

گياه آويشن مي‌تواند در درمان اختلالات قاعدگي و تسكين دردهاي قاعدگي موثر و مفيد باشد.از ديگر خواص آويشن براي قاعدگي، كمك آويشن به درمان گرفتگي عضلات در دوران قاعدگي اشاره كرد. گياه آويشن مي‌تواند عفونت واژن را برطرف كند.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


خواص آويشن براي ريه

از ديگر خواص آويشن آنتي سپتيك و آنتي بيوتيك بودن آن است. آويشن براي درمان مشكلات تنفسي مانند برونشيت، سرفه موثر است. آويشن همچنين براي درمان گلودرد و سردرد مفيد است. آويشن براي مقابله با عفونت‌هاي مجاري تنفسي فوق‌العاده است. آويشن خلط‌آور است كه مي‌تواند در گلودرد و سرماخوردگي مفيد باشد. شما مي‌توانيد چاي آويشن را با عسل ميل كنيد و از خواص آويشن براي سلامتي بهره‌مند شويد. از بخور آويشن مي‌توان براي افرادي كه دچاز سينوزيت‌هاي مكرر و چركي مي‌شوند استفاده كرد.

خواص آويشن براي پوست

ضد پيري: آويشن به دليل دارا بودن خواص آنتي‌اكسيداني روند پيري پوست را كند مي‌كند و سبب درخشنگي پوست مي‌شود.
رفع خشكي پوست: از ديگر خواص آويشن، تاثير بي‌نظير آن در درمان اگزما و رفع خارش و خشكي پوست است.
درمان آكنه: از ديگر خواص آويشن داشتن خاصيت ضد باكتري و ضد قارچ است كه مي‌تواند از التهاب پوستي پيشگيري كرده و يك درمان خانگي براي آكنه است.
درمان زخم: از روغن آويشن براي بهبود زخم‌ها و سوختگي‌ها مي‌توان بهره برد.


خواص آويشن براي مو

درمان شوره سر: دمنوش و چاي آويشن در درمان شوره سر موثر هستند.
درمان ريزش مو: روغن آويشن مي‌تواند از ريزش مو جلوگيري كند و موها را ضخيم و درخشان نمايد.
تحريك رشد مو: مواد مغذي موجود در آويشن با اثر بر فوليكول‌هاي مو به رشد مو و سالم و براق شدن مو كمك مي‌كند. روغن آويشن را با روغن زيتون مخلوط كنيد و به كف سر خود بماليد تا موهاي سالم‌تر و براق‌تر داشته باشيد.


خواص آويشن كوهي

نام علمي آويشن كوهي Thymus vulgaris L است. آويشن كوهي به هضم غذا در افراد با مزاج سرد كمك مي‌كند. همچنين دم‌كرده آويشن كوهي براي دلپيچه و سكسكه مفيد است. آويشن كوهي مي‌تواند باد را از معده و روده‌ها خارج كند يا به به عبارتي به نفخ معده كمك مي‌كند. از ديگر خواص آويشن كوهي اين است كه سرشار از اسيدهاي آمينه است و در درمان ضعف و بي‌حالي موثر است. از بين بردن بوي بد دهان و كاهش بوي نامطبوع عرق را مي‌توان به‌عنوان ديگر خواص آويشن كوهي نام برد.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص آويشن شيرازي

آويشن شيرازي كه نام علمي آن Zataria multiflora boiss است‌. آويشن شيرازي ضدنفخ و اشتهاآور است. آويشن شيرازي خواص ضد قارچي، ضد انگلي و ضد باكتريايي دارد. تفاوت آويشن شيرازي و آويشن كوهي در طعم، ظاهر و رنگ آن‌ها است.


خواص چاي آويشن

چاي آويشن براي سلامتي انسان فوايد زيادي دارد. از خواص چاي آويشن مي‌توان به درمان دردهاي شكمي، تسكين دردهاي قاعدگي، افزايش ادرار، درمان سرفه و آنفلونزا، كمك به درمان روماتيسم، درمان دردهاي ملتحمه، پيشگيري از سقط جنين، درمان احتقان ريه اشاره كرد. از ديگر خواص چاي آويشن درمان كم‌خوني است.
چاي آويشن بوي بد دهان و آفت دهان را مي‌تواند درمان كند. يكي ديگر از خواص چاي آويشن كمك به بهبود بيماران كليوي و بيماران مثانه است. در مورد خواص چاي آويشن براي خانم‌ها مي‌توان به دفع خونريزي‌هاي رحم و ترشحات غيرطبيعي آن‌ها اشاره كرد.

روش تهيه چاي آويشن

يك قاشق غذاخوري از آويشن را همراه با ۲ ليوان آبجوش مخلوط كنيد و اجازه دهيد به مدت ده دقيقه دم بكشد. بعد از ده دقيقه مي‌توانيد چاي آويشن خود را ميل كنيد. در فصل زمستان مصرف چاي آويشن مي‌تواند به درمان زكام و سرماخوردگي كمك كند.
از چاي آويشن براي مقابله با برونشيت، سيتوزين، تسكين گلو‌درد، ضعف بدن نيز مي‌توانيد استفاده كنيد.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


مضرات آويشن

آويشن در كنار خواص فوق العاده و بي‌نظيري كه دارد، در كنار آن‌ها مضرات و عوارض هم دارد.
امكان آلرژي: گفتيم كه آويشن از خانواده نعناعيان است، اگر به گياهان اين خانواده حساسيت داريد از آويشن استفاده نكنيد.
تاثير منفي بر غده تيروئيد: آويشن مي‌تواند تاثير بد و منفي بر روي هورمون غده هيپوفيز كه تيروئيد را تحريك مي‌كند بگذارد و درنتيجه باعث تاثيرات منفي بر تيروئيد مي‌شود.
دوران بارداري و شيردهي: آويشن درمان قاعدگي را تحريك مي‌كند و احتمال اينكه زنان را در احتمال خطر سقط جنين قرار دهد وجود دارد؛ بنابراين مضرات آويشن براي زنان باردار زياد است.
التهاب پوستي: افرادي كه حساسيت پوستي دارند ممكن است استفاده از روغن آويشن سبب ايجاد التهابات پوستي در آن‌ها شود.
تداخل دارويي: اگر از داروهاي ضد تيروئيد استفاده مي‌كنيد از مصرف آويشن پرهيز كنيد.
خطرناك براي كودكان زير ۱۰ سال: آويشن براي كودكان با گروه سني زير ۱۰ سال خطرناك است و حتي از مصرف دهانشويه ليسترين كه حاوي آويشن است هم بايد اجتناب كرد؛ مگر اينكه دندانپزشك تجويز كند.
به خطر انداختن سلامت قلب: در برخي افراد روغن آويشن سبب برخي ناراحتي‌هاي شديد مانند تشنج، ايست قلب، تندي نفس و كما مي‌شود.

قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


قيمت پودر آويشن كوهي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات پودر آويشن براي چي خوبه-قيمت پودر آويشن كيلويي-پودر آويشن براي چه غذاهايي استفاده ميشود مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 308 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586075

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .